Free-aKy VACATION

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dacul on Sat Jan 21, 2012 11:29 am

working...I'm lucky to get some hours online
avatar
Dacul
Admin

Posts : 1454
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : Carpathian Mountains

View user profile http://ntljk2clan.amforum.net

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Sat Jan 21, 2012 8:11 pm

i am sad about that autodesk mudbox doesnt work with my graphic card... so sad... Sad
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Mon Jan 30, 2012 8:20 am

CHECK THIS SHIT OUT.. I MADE THIS YESTERDAY AFTER FW


[You must be registered and logged in to see this image.]

hope u know the old Socialistic car, best car ever: Trabant!
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dio on Mon Jan 30, 2012 9:20 am

awsome :DDDD
avatar
Dio

Posts : 1628
Join date : 2011-09-06
Age : 24
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dacul on Mon Jan 30, 2012 11:05 am

yeah Trabant can still be found in Romania in some small towns Smile))

there is also an official fan club with people that enjoy the fascinating services of the trabant
avatar
Dacul
Admin

Posts : 1454
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : Carpathian Mountains

View user profile http://ntljk2clan.amforum.net

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Mon Jan 30, 2012 11:20 am

at us the usage of trabant is forbidden becouse hard emission XD ,, so totally extinc, but i still remember it from my childhood.
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dacul on Tue Jan 31, 2012 4:04 am

How could they forbbit the usage of such a wonderfull communist classic??CO2 bla bla...the global warming is caused by excesive solar emissions.

The Man-made Global Warming Hoax (Part 1)
[You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Dacul
Admin

Posts : 1454
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : Carpathian Mountains

View user profile http://ntljk2clan.amforum.net

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dio on Tue Jan 31, 2012 4:16 am

remember the words of our president

"Global warming? There s no such a thing."
"Smog is rich in vitamins."

btw: I love him, watch this Very Happy [You must be registered and logged in to see this link.]


cum na toto voe Very Happy:D:D a ten konec (http://www.youtube.com/watch?v=noGhBEbRPOU&feature=related)
avatar
Dio

Posts : 1628
Join date : 2011-09-06
Age : 24
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Tue Jan 31, 2012 4:53 am

I know that stuff XD .. old news Very Happy

Global warming is not becouse of CO2 Dacul, it does exist, simple and logically, even water H2O causes it ( more than CO2 ) .. So dont worry its natural. CO2 is not a bad emission, i was talking about heavy metals... Hard emission.. like Lead emission or shit like this, what is poisonous for humans and plants... They replaced it anyway with something that is poisonous too nowadays... so from big shit into smaller shit but we are still in shit.. My profession requires knowledge of that stuff becouse plants have good anti emission quality.. Poor plants. Take the bycicle ... And fuck i wouldnt drive every day if i had time, fuckin people want me to run allways.. If i dont want to die in hunger, i must run run run, bitch life..
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Tue Jan 31, 2012 4:56 am

And fuck people dont learn from youtube omg, get a professional book about fucking global warming. Fuckin amerika lies, fuckin others lie too.. Learning is hard and a long way, but then u can think for yourself. And if u learn it good, u will think good, not shit like 99% of humans fooled by media and anti media..
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Tue Jan 31, 2012 4:58 am

Fuck media and anti media, just look out of the window, its february and there was first minus celsius now in the winter. It used to snow in my childhood at christmas. I didnt see snow this year, only when i went up in the High Tatras(slovakian mountains in the carpats)
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dio on Tue Jan 31, 2012 5:09 am

yep, thats right bro, me neither Sad.... on thursday up to -15C lol Very Happy, im goin to Alpen on sunday. Dacul, wanna teach me skiin ? Very Happy:D:D
avatar
Dio

Posts : 1628
Join date : 2011-09-06
Age : 24
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dacul on Tue Jan 31, 2012 5:24 am

sure, and btw plenty of snow in my region

[You must be registered and logged in to see this image.]
Me and my friend Mitica on the ski slope, Don't Fuck with us Smile)
avatar
Dacul
Admin

Posts : 1454
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : Carpathian Mountains

View user profile http://ntljk2clan.amforum.net

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Tue Jan 31, 2012 7:10 am

WELL THATS NATURAL FRIIGIN CARPATIAN MOUNTAIN FREAK XD Very Happy
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dio on Tue Jan 31, 2012 7:27 am

LOL hes just pissed cause he cant ski LOL Very Happy:D:D, teach him dac or somebody gets hurt
avatar
Dio

Posts : 1628
Join date : 2011-09-06
Age : 24
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dacul on Tue Jan 31, 2012 2:14 pm

lol, nah he already knows but that's just his normal default face man XD
avatar
Dacul
Admin

Posts : 1454
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : Carpathian Mountains

View user profile http://ntljk2clan.amforum.net

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Tue Jan 31, 2012 3:09 pm

i can ski man ! xd
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dacul on Wed Feb 01, 2012 1:27 am

GROOVY
avatar
Dacul
Admin

Posts : 1454
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : Carpathian Mountains

View user profile http://ntljk2clan.amforum.net

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dio on Wed Feb 01, 2012 2:29 am

default face ROFLMAO Very Happy:D:D:D.. Does he have this face walking with his GF ?? Very Happy:D:D haha
avatar
Dio

Posts : 1628
Join date : 2011-09-06
Age : 24
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Ruax on Wed Feb 01, 2012 5:29 am

i dont know how to ski


but i can fucking snowboard
avatar
Ruax

Posts : 1571
Join date : 2011-09-07
Age : 22
Location : America

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by [NTL]Angel tachebana on Wed Feb 01, 2012 6:01 am

Dio wrote:lOl dude lets start now !!! Very Happy

god imma get some beer to celebrate, w8 a second............
time for me to get the good vodka.from walmart.XD bounce
avatar
[NTL]Angel tachebana

Posts : 16
Join date : 2012-01-27
Age : 18

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by TG Free-ak on Fri Feb 24, 2012 1:50 am

OMG SCHOOL FUCKS MY MIND!!! I HAVE NO TIME FOR JK2!!! SHIIITTTT XD ... im in if i got some time and my internet gets better... my dl now is 30 kbps ... OMG....
avatar
TG Free-ak

Posts : 1227
Join date : 2011-09-06
Age : 29
Location : Slovakia/Hungary

View user profile http://corelosa.hu

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Dio on Fri Feb 24, 2012 4:01 am

Yeah school sux Very Happy btw: I have the same Very Happy 30 kb/s Very Happy:D:D
Dude, it sux hard does it Very Happy
avatar
Dio

Posts : 1628
Join date : 2011-09-06
Age : 24
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by PaperCut on Fri Feb 24, 2012 4:35 am

BWAHAHAHAHA, i have 400 kb/s, i win!!!!
wait, my ping still sucks, nvm.....
avatar
PaperCut
Admin

Posts : 510
Join date : 2011-09-06
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Free-aKy VACATION

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum